همکاری در فروش محصولات آموزش بازرگانی

همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ affiliate marketing چیست؟

امروزه با رشد تکنولوژی و دسترسی آسان به بستر اینترنت و ابزار دیجیتال  سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از راه های رایج کسب و کار اینترنتی می باشد. افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش  جز روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. می توان گفت این نوع بازاریابی توسط شرکت ها یا افرادی بیرون از کسب‌وکار شما صورت می گیرد.  در واقع افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی پورسانتی می باشد که پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

همانطور که می‌دانید «فروشگاه نوین تجارت محترم» دارای محصولات متنوعی در حوزه آموزش های بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات) می‌باشد، که علاقمندان به یادگیری می‌توانند بسته مورد نیاز خود را بصورت آنلاین تهیه و استفاده کنند.

enlightenedنکته‌ی جالب توجه اینجاست که شما از امروز می‌توانید با همکاری در فروش محصولات آموزشی مجموعه ما ، سود و پورسانت دریافت کنید! 

برای همکاری در فروش محصولات آموزشی ما تنها لازم است فقط به اینترنت متصل باشید و یک وبسایت یا یک اکانت در شبکه های اجتماعی داشته باشید. و با تبلیغات و سیستم بازاریابی خود به کسب در آمد ایده آل برسید.

پس زمان را تلف نکنید و همین حالا برای درآمدزایی با ما در تماس باشید!  09031142938

;