زبان تخصصی صادرات و واردات

شرکت در دوره آموزشی زبان تخصصی صادرات و واردات به تمامی افراد شاغل در مقاطع مختلف بازرگانی بویژه کارشناسان، مدیران بازرگانی ، دانشجویان رشته های مدیریت، حقوق و زبان انگلیسی توصیه می شود.

3,480,000 تومان
اتمام مهلت ثبت نام

اطلاعات بیشتر

همیشه با این سوآل مواجه بودم که برای یادگیری زبان تخصصی صادرات و واردات چه منبع مناسبی در دسترس است و هیچگاه پاسخ مناسبی نداشتم. این مشکل من را بر آن داشت تا بسته زبان تخصصی را طراحی و تولید نمایم. این بسته ترکیب فوق العاده ای از مفاهیم ده عنوان اصلی بازرگانی به زبان انگلیسی است و بسیار موثر در یادگیری زبان تخصصی مرتبط با صادرات و واردات است.

برقراری ارتباط به معنای ارسال یک پیام از فرستنده به گیرنده است. هدف ارتباط موثر این است که ادراک گیرنده پیام از مفهوم آن همانند یا شبیه منظور فرستنده باشد. فرستنده اصولا آنچه که در ذهن دارد را در قالب یک سری کد به پیام تبدیل و برای گیرنده ارسال می نماید. کدها عبارتند از کلام یا واژگان، لحن صدا و زبان بدن. گیرنده نیز کد گشایی و پیام را ادراک می نماید. هر رشته و کاری زبان تخصصی مربوط به خود را دارد و یک واژه ممکن است در رشته های مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. جهت درک متقابل در ارتباطات تجاری بین المللی ما باید با زبان تخصصی صادرات و واردات و واژگان آن آشنا باشیم. صادرات و واردات از مراحل و مفاهیم متعددی از جمله موارد زیر تشکیل می شود و آشنایی با لغات و مفاهیم تخصصی هر کدام اهمیت زیادی دارد. این دوره حاصل سالها کار به زبان انگلیسی در ایران و کانادا بوده و مدرس بهترین منابع را جهت آموزش زبان تخصصی مرتبط با صادرات و واردات انتخاب نموده و به بیان ساده آن را آموزش میدهد. بدون تردید این دوره نسبتا مختصر فنی ترین، کوتاهترین و بهترین دوره آموزشی کشور برای یادگیری زبان تخصصی صادرات و واردات می باشد. بسیار بعید است بعد از گذراندن این دوره با واژه یا مفهوم تخصصی در باب صادرات و واردات مواجه شوید و معنای آن را ندانید.  

 

دوره آموزش زبان بازرگانی بین الملل

 

🥇 | محتوای دوره آموزش زبان تخصصی صادرات و واردات:

 

1) مدیریت جلسات بازرگانی
2) مذاکرات بازرگانی بین المللی
3) پیش فاکتور
4) اینکوترمز 2010
5) بیمه باربری
6) پرداخت های بین المللی
7) بازرسی کالا
8) حمل و نقل بین المللی
9) گمرک و ترخیص کالا
10) قراردادهای بازرگانی بین المللی

 

مدرس دوره: دکتر رحیم محترم

ویژگیهای دوره:

  • تمرکز بر مفاهیم کاملا کاربردی و مهم در ارتباطات بازرگانی بین المللی به همراه توضیح مفاهیم صادرات و واردات به زبان انگلیسی و فارسی برای ایجاد حد اکثر یادگیری
  • وجود آزمون در انتهای هر بخش و آزمون نهایی
  • جزوه آموزشی 500 صفحه ای به همراه چندین لغتنامه تخصصی در حوزه های فوق
  • مدت دوه: 16 ساعت محتوای ضبط شده معادل 40 ساعت کلاس حضوری
  • نحوه برگزاری: آنلاین

------------------------------------------------------------

اینستاگرام آموزش صادرات و واردات  ویدئوهای بیشتر ببینید.  واتساپ آموزش صادرات و واردات09031142938

 

 

لیست دوره ها

سوالات و نظرات

آیا درباره این دوره سوال یا نظری دارید؟