- دوره تربیت کارشناس صادرات

شرکت در دوره تربیت کارشناس صادرات به کارشناسان صادرات، بازرگانی، مدیران حقوقی و دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، زبان، حقوق، مدیریت کسب و کار، کارآفرینی و اقتصاد توصیه می شود.

0 تومان
اتمام مهلت ثبت نام

اطلاعات بیشتر

دوره تربیت کارشناس صادرات با هدف آماده کردن نیروهای کارشناس و اجرایی توانمند در حوزه صادرات تدوین و برنامه ریزی شده است. در دوره تربیت کارشناس صادرات  سعی شده تمامی قوانین و مقررات صادرات و تکنیک و تاکتیک های بازاریابی صادراتی آنلاین و آفلاین بهمراه اعتبارسنجی خریداران به مخاطبین آموزش داده شود.

 

دوره آموزشی تربیت کارشناس صادرات

 

🥇 | محتوای دوره تربیت کارشناس صادرات :

 

- اصول و مبانی اولیه تجارت و بازرگانی بین الملل
- زنجیره تامین چیست؟
- مبانی بازاریابی بین المللی
- روشهای انتخاب و ورود به بازارهای بین المللی
- تحقیقات بازار (آنالیز آنلاین بازارهای هدف)
- نحوه تنظیم طرح کسب و کار صادراتی یا اکسپورت بیزینس پلن
- اینکوترمز 2020 در صادرات
- مکاتبات بازرگانی بین المللی
- مذاکرات و قراردادهای صادراتی
- چگونگی حضور در نمایشگاه های بین المللی
- بیمه حمل و نقل کالا
- مدیریت دریافت وجوه صادراتی
- قانون و مقررات صادرات و برگشت ارز
- بازرسی و استاندارد کالاهای صادراتی
- حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا در صادرات
- امور گمرکی و ترخیص کالای صادراتی
- ریسکهای صادراتی و روشهای مدیریت آنها
- اثرات تحریم در صادرات و راهکارهای مقابله

 

 

مدرس دوره: دکتر رحیم محترم

مدت دوه: 90 ساعت

مکان برگزاری: دانشگاه تهران

------------------------------------------------------------

اینستاگرام آموزش صادرات و واردات  ویدئوهای بیشتر ببینید.  واتساپ آموزش صادرات و واردات09031142938

 

محصول مشابه با این دوره:

چگونه صادرات کنیمپکیج دوره آموزش صادرات گام به گام

کارگاه آموزش اینکوترمز 2010

سوالات و نظرات

  • مهدی علومی 13 فروردین 1400 - 15:32

    سلام و احترام . امیدوارم خوب و سلامت باشید. ضمن تبریک سال نو سوالی داشتم از خود استاد محترم لطفا از ایشان سوال من رو بپرسید چون برایم بسیار مهم و حیاتی است.... تا کنون دو فلش از محصولات دکتر محترم رو تهیه کردم و در تعطیلات عید مشاهده . یادداشت برداری و بسیار استفاده کردم در برنامه هایم بود که بعد از تعطیلات در دوره هفتم کارشناس صادرات شرکت کنم که تمیز مرکز آموزش بازرگانی برگزار میشه و استاد محترم و دو استاد دیگه مدرس هستند شرکت کنم . حال سوال من این است من بخاطر بیماری کرونا تایم بیشتری برای مطالعه دارم . پیشنهاد دکتر محترم چیست پکیج کارشناسی ایشان را تهیه و مطالعه کنم یا مرکز آموزش ثبت نام کنم که هم گران تر هست و هم طولانی تر از نظر زمانی و من فرصت دارم هر روز مطالعه و تحقیق کنم. افتخار دارم به مدت ۱۰ سال از سن ۲۰ سالگی به پدر و مادر بیمارم خدمت کرده ام و برای آنها از هیچ تلاشی دریغ نکردم. امیدوارم استاد عزیز بهترین مسیر رو به من معرفی کنند که در کدام دوره شرکت کنم تا زودتر ب نتیجه برسم . و واقعا علاقه زیادی به حوزه صادرات دارم . پیش نیاز های استاد رو تهیه کردم و استفاده کردم اما دلم می خواهد اطلاعاتم ب سرعت تکمیل و اجرایی شود . در ضمن برای زبان هم موسسه زبان خوبی ثبت نام کردم و تلاش زیادی می کنم موفق باشم ... ببخشید متن من طولانی شد . ممنونم از شما . شاید امید جوانی مثل من بعد از خدای بزرگ در یافتن مسیر به تک تک کلمات استاد عزیزم دکتر محترم می باشد .

    • admin 14 فروردین 1400 - 16:44

      با سلام و وقت بخیر اگر دنبال یادگیری اصولی ساختار تجارت و بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات) می باشید توصیه میکنم بسته جامع تجارت و بازرگانی بین الملل رو تهیه بفرمایید ولی چنانچه علاقمند هستید مبحث صادرات را همراه با ریزه کاری ها آموزش ببینید بسته آموزش صادرات گام به گام را همراه با کلاس استفاده بفرمایید

آیا درباره این دوره سوال یا نظری دارید؟